Pagina's

Complications - Deel 2 & IJskristallen

Nou, dat was een mooie winterse week! En wat snel is de sneeuw ook weer gesmolten hè? Gelukkig blijven ze op deze kerstkaart wel plakken. Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de gewonnen materialen van challenge 215 van het Marianne Design Challenge blog. Superleuk!



Gebruikte materialen
Marianne Design Creatables - LR0570 - Anja's vertical folding die (round)
Marianne Design Creatables - LR0526 Anja's Floral Ornament
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9157 Soft Pastels
Marianne Design Craftables - CR1335 Snowflakes
Marianne Design Creatables - LR0440 Knitten Hat and Mittens
Marianne Design - VK9547 Winter Wool Pink
Marianne Design - CS0991 Fijne Kerstdagen


Met deze kaart wil ik meedoen met het 4 Season Challenge Blog!

Daarnaast ben ik vrijdag begonnen met deel 2 van de Complications CAL van Haakplein. Deze week was een stuk eenvoudiger en ik was dan ook snel klaar. 
Nu weer wachten tot volgende week!

Fijne zondag,
Marjolein

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart! Zo mooi met de uil.
    De sneeuw was inderdaad heel erg snel weer weg.
    Je begin van de deken ziet er tof uit. Mooie kleurtjes. Ik heb al een aantal cal's gehaakt maar sla deze even over.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super schattig kaartje heb je gemaakt, marjolein.
    Ook je haakwerk ziet er weer erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje, lief en in mooie kleurtjes! Het haakwerkje ziet er toch best moeilijk uit, maar blijkbaar ben jij geoefend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje in mooie kleurtjes!
    Bedankt voor het meedoen aan onze ijskristallen challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaaawe love all your projects just Gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.