Pagina's

Maandelijkse mannenkaart #1

Aangezien ik het vaak uitstel om mannenkaarten te maken (vooral omdat ik ze best lastig vind om te maken), heb ik me voorgenomen om in ieder geval iedere maand bewust 1 mannenkaart te maken. De stok achter de deur, is dat ik dit nu met jullie deel, dus dat verplicht mij ook aan de slag te gaan.

Om meer beslagen ten ijs te komen heb ik wat mannendesignpapier aangeschaft van Stampin' up. Ik had al wat autosnijmallen dus deze combineren perfect. De eerste mannenkaart van 2019 is een feit!


Gebruikte materialen
Marianne Design Creatables - LR0359 Volkswagen bus
Concord & 9th - Many Mandalas Stamp Set
Stampin'up! - Classic Garage designpapier
Label en sterren: onbekend merk


Ik met deze kaart graag meedoen met de volgende challenges:
- Sunday Stamps SSC196 Sketch fun
- Die Cuttin' Diva's #403: Happy Birthday
- As You Like It Challenge: Anything Goes

8 opmerkingen:

  1. En het is meteen een hartstikke leuke kaart geworden. Mooi dat achtergrondpapier!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee, Marjolein. En meteen een erg leuke mannenkaart om mee te starten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat stoer mannenkaartje, heel gaaf gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I agree, men's cards are not always easy, but you nailed this one! Great use of the sketch! Thanks for joining us at SUNDAY STAMPS :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great card, thanks for joining in with the As You Like It 'anything goes' challenge

    Anne x
    https://learningtojive.blogspot.com/
    http://asyoulikeitchallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A grand male card. Thanks for joining AYLI challenge. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yay, this VW bus is fantastic! Love the colors and papers you've chosen! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What an adorable card for a man! Love the die to make the vehicle and it works well with the designer paper you used. Thanks so much for playing along at Sunday Stamps! Happy Stamping!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.