Pagina's

Complications - Deel 1

Voor het eerst in mijn leven doe ik mee met een zogeheten CAL (crochet along). Iedere week of twee weken komt een deel van het patroon vrij en ga je aan de slag. De CAL waar ik mee begonnen ben, heet "Complications". Dat voorspelde niet veel goeds, maar met behulp van een duidelijke uitleg en GOED lezen (dat had me een paar keer onnodig uithalen gescheeld...) toch goed te doen. Ik vind het heel leuk om op deze manier mijn haakkennis te vergroten.

Er zijn pakketten beschikbaar voor deze CAL, maar de kleuren van het garen in die pakketten past niet bij mijn interieur. Ik heb daarom zelf ander garen uitgezocht. Voor de deken heb ik garen uitgezocht van Stylecraft, in de kleuren: claret, lipstick, spice, cream en meadow.


Afgelopen vrijdag kwam het eerste deel van het patroon vrij (o.a. te vinden op het blog van Jolanda, van Haakplein). De Keltische knoop had ik nog nooit gehaakt. Wat een leuk werk! 

Ik ben benieuwd naar het patroon van de komende week! 

6 opmerkingen:

  1. waw, dat ziet er heel bijzonder uit!
    Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi, Marjolein. En wat een prachtige kleuren heb je uitgekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk !
    Ben benieuwd naar het volgende deel !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een gaaf haakwerk!!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super tof! Ik heb dit weekend een vintage breimachine uit zijn doos gehaald. Lees maar op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk, hier heb ik echt het geduld niet voor.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.