Pagina's

Vooruit, nog eentje dan...

Ik heb zo de smaak te pakken, dat ik gewoon ben doorgegaan met de puppy-set! Ditmaal een labrador- en herderpup, gezellig samen in de kamer. Nu heb ik zelf het behang geplakt en het interieur in elkaar gezet. Het was even snijden, snijden, plakken, enz, maar dan heb je ook wat. Wat denk je van mijn eigengemaakte hangplant en yucca? Gemaakt met de palmboomstammen (iets vanaf geknipt om het meer gelijkend te maken) en met de cactusset.



Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1464 Eline's puppy
Marianne Design Craftables - CR1413 Cactus
Marianne Design Creatables - LR0541 Palmtree
Marianne Design Collectables - COL1439 Eline's Christmas Decorations (vlammetjes van de kaars)
Studio Light - Embossing Die Cut Stencil - Essentials nr.98
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9145 Beary Cute
Stampin'up! - Wood Textures
My Favorite Things - Die-namics Bed Site Comfort
My Favorite Things - Die-namics Fireplace

Ik heb vandaag al een puppy meer gezien: ik ben benieuwd wat iedereen er de komende weken mee gaat maken!

Groeten,
Marjolein

Crazy 4 Challenges: National Dog Biscuit Day

Dutch Card Lovers: Maak een kaart zonder tekst

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te zien dat je er meteen mee aan de slag bent gegaan. Prachtige kaart! De combinatie met de ticket is echt perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Marjolein,

    wauw deze is wel heel erg gaaf geworden zeg. Heel leuk hoe je de yucca gemaakt hebt (moet ik onthouden want altijd handig nieuwe plant ideeen). Heel gezellig tafereeltje zo.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig dat je de planten zelf hebt kunnen maken. Mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooh….super schattig, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan, en heel leuk bedacht die planten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk kaartje, schattige puppies, en super leuke kamerplanten heb je gemaakt!!
    Heb er zelf eentje in elkaar gezet, komt dinsdag op de blog...

    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supertoffe kaart met het gezellige interieur compleet met twee schattige huisdieren! Dank je wel voor het meedoen met Dutch Card Lovers, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo tof die puppies!! En wat een gave kaartjes maakte je ermee.
    Als het goed is zijn hier de puppies onderweg.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Enig! Ik heb deze stansen ook besteld, wacht met smart op ze :)
    Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.