Pagina's

Verhuiskaart

Gisteren op de Knotsgekke Kaartendagen heb ik de nieuwste Eline's dierenstansjes gekocht. Ik heb veel hondenliefhebbers in mijn kennissenkring, dus deze schattige puppy's komen zeker van pas! Eigenlijk vandaag al, want mijn zwager gaat vanaf dinsdag samenwonen in hun prachtige huis. Zijn vriendin had thuis ook een hond en als ik het goed heb onthouden is dat precies hetzelfde ras als wat hier op de kaart staat. Erg leuk dat ik hem direct kan gebruiken! De achtergrondvellen helpen enorm om er een leuke kaart van te maken: super weer! 

Gebruikte materialen:
Marianne Design Collectables - COL1464 Eline's puppy
Marianne Design Pretty Papers Bloc PB7055 Sweet Dreams
Marianne Design - AK0072 Eline's Cat-Dog Backgrounds
Studio Light - Embossing Die Cut Stencil - Essentials nr.99
Marianne Design Craftables - CR1413 Cactus
Marianne Design Creatables - LR0523 Key Ring
Marianne Design - CS1004 Droomhuis

Maak er een mooi weekend van! 

6 opmerkingen:

  1. Heey Marjolein,

    wat een geweldig verhuiskaartje zo!!! Weer eens wat anders dan gewoon een huis erop.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och wat een lieverd is dit, ben er ook mee bezig komt di op de blog....leuk zijn die puppie's he.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supergave mal zeg! Staat ook zeker op mijn wensenlijst(je)!
    Erg leuke kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super kaart met dat hondje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.