Pagina's

Afscheid van de dierentuin

Allereerst: heel hartelijk dank Colien en Nelly van het 4 season challenge blog voor de kaart en prijs die ik vandaag in mijn brievenbus vond, omdat ik met de ijskristallen-challenge heb gewonnen! Superleuk. Ik kan direct aan de slag voor de lopende challenge.



7 Jaar lang heb ik met veel plezier vrijwilligerswerk gedaan als rondleidgids door Burgers' Zoo. Omdat het me niet meer gaat lukken om aan deze verplichtingen te kunnen voldoen, moet ik hier jammer genoeg mee stoppen. Ik heb zoveel geleerd over ecosystemen, dieren, leefgebieden en hoe het reilt en zeilt in de dierentuinen, dat ik een dank-je-wel wel op zijn plaats vind. Dus dat moest een kaart worden met dieren. Maar welke van alle Eline's diertjes?? Nou, meer dan één dus! Ik wil met deze kaart meteen meedoen met het Marianne Design Challenge Blog, waar de opdracht is een Eline diertje te gebruiken en met de challenge van Crafty Animals: anything goes.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1384 Eline's Olifant
Marianne Design Collectables - COL1386 Eline's Giraffe
Marianne Design Collectables - COL1432 Eline's Zeehond
Marianne Design Collectables - COL1433 Eline's Zeemeeuwen & Friends
Marianne Design Collectables - COL1447 Eline's Zebra en Ezel
Marianne Design Collectables - COL1455 Eline's Leeuw/Tijger
Marianne Design Collectables - COL1456 Eline's Flamingo
Marianne Design Craftables - CR1354 Punch die Vlinders
Diamond Press - DP1249 - Fashion Dies Block Alpha Capital
Stampin'up! - Tropical Escape

Een goed weekend allemaal! Ik ga rustig aan doen, want ik heb de griep te pakken...

Groeten,
Marjolein

16 opmerkingen:

  1. Wow wat een super kaartje!! Klinkt ook als een leuke vrijwilligersbaan.
    Heel veel beterschap!!
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Marjolein,

    wauw dat is wel een heel gaaf kaartje geworden. Erg leuke combinatie van beestjes zo. Lijkt mij ook een hele leuke vrijwilligersbaan. Ze zullen vast erg blij zijn met dit kaartje.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart is dit, Marjolein.
    En beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geweldige kaart! Nooit geweten dat er zo veel diertjes passen op een kaart!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend gave kaart is het geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. How Fabulous is this Card. Just Looove it! xxxooo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cute and great use of dies! Thanks for playing along with us this month. Lisa DT Crafty Animals

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat een schitterende kaart, met al die leuke dierentuin dieren! Beterschap toegewenst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig leuk dit kaartje met al die beestjes...super gaaf!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Marjolein ten eerste beterschap.
    Jammer dat je die leuke vrijwilligersbaan moet opgeven maar ja er zit maar 24 uur in een dag.....
    Je hebt er wel een hele mooie kaart van gemaakt, dat zal zeker gewaardeerd worden.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat 'n superleuk kaartje Marjolein! Heel leuk zoals je al die lieve beestjes hebt kunnen combineren!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart heb je gemaakt met de diertjes!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer dat je moet stoppen en wat een super lief en toepassselijk kaartje heb je gemaakt.
    Gezellig dat je mee doet met de Eline diertje challenge.
    Groetjes van Judith
    DT-Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf, wat een ontzettend leuke kaart is dit!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DTMDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh, wat jammer dat je moet stoppen, maar wat een leuke vrijwilligersbaan, echt geweldig! het kaartje is te leuk voor woorden, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ontzettend leuk gedaan, de beestenboel! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.