Pagina's

M&M-challenge: Popping Flap Card

Mirjam en ik dagen elkaar dit jaar weer uit met iedere maand een challenge. Deze maand mocht ik de opdracht verzinnen en koos ik ervoor om een Popping Flap Card te gaan maken. Het ziet er misschien ingewikkeld uit, maar dat valt reuze mee. Als je de term intypt op YouTube of google dan vind je wat beschrijvingen.

Ik koos ervoor om een verjaardagskaart te maken. Wil je weten wat Mirjam gemaakt heeft? Kijk dan ook even bij haar op haar blog.

Gebruikte materialen
My Favorite Things - BB-134 Birthday Chicks
My Favorite Things - CS-490 Balloon Bundle
Carlijn Design - CDSN-0216 Onderteksten
Carlijn Design - CDHF-0026 Onderteksten Gefeliciteerd
Echo Park Paper Co - Just Be You

En nog even de foto's



6 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuke patroon en leuke details en kleurtjes
    leuk zo'n filmpje erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een heel gaaf model en mooie uitwerking, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke kaart, zeker ook door het plotselinge openklappen, leuk model.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie vrolijke kaart!! En zo'n tof modelletje.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappige interactieve kaart is dit weer. ook erg leuk in een album denk ik dan meteen! Mooi gemaakt ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.