Pagina's

ATC - Liefde

Op de Carlijn Design Creatie-facebookpagina is onlangs een ATC-swap georganiseerd met het thema "liefde". Bij liefde in deze tijd van het jaar denk ik aan Valentijnsdag en aan Valentijnspost, zo ben ik op het postzegelidee gekomen. En de leuke kaketoes wilde ik gewoon heel graag gebruiken omdat ik ze zo grappig vind :). 

Gebruikte materialen
Altenew - Sentiment Strips 1 & 2
Carlijn Design - CDST-0061 Planner Data
Carlijn Design - CDST-0074 Leuke Post
Carlijn Design - CDST-0106 ATC Nederlands
Create a Smile - Stand Out
Carlijn Design - CDSN-0233 ATC Rechthoeken
Carlijn Design - CDSC-0003 Stencil Hartjes




8 opmerkingen:

  1. Wat een leukerds, bij E.C.D. is het weer helemaal in opkomst, de ATC cards.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie ATCtjes met de leuke papagaaien en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zouden nog eens leuke postzegels zijn, in het echt bedoel ik! Leuk gedaan, alle vier net even anders en een andere achtergrondkleur.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke vrolijke kaartjes met de grappige kaketoes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke ATC's heb je gemaakt. Die kaketoe is zeker leuk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke atc's. die kakatoes zijn leuk.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze superleuk! Mooie serie zo met de kaketoes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat heb je dit ontzettend gaaf gemaakt!! Echt heel tof en allemaal net wat anders maar wel helemaal een serie.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.