Pagina's

Je bent jarig

Dit is de laatste kaart uit de reeks "bier en wat stoerder papier". Het papier is bijna op: ik heb nog een paar restjes die iets minder stoer zijn en waar ik de biertjes niet bij vind passen. Ik ga even denken wat ik daarmee ga maken. Deze keer nog weer het vertrouwde recept met de biersnijmallen van Marianne Design en de hot foil onderteksten van Carlijn Design en het leuke designpapier van Photo Play Paper.

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0194 A6 Banners
Carlijn Design - CDSN-0216 Onderteksten
Carlijn Design - CDHF-0026 Onderteksten Gefeliciteerd
Marianne Design Collectables - COL1482 Bier
Photo Play Paper - Campfire & Lakeside

Fijne dag!

7 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuke design papier en de stoere details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stoere kaart !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een geslaagde kaart met het mooie papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad lekker stoer. En toch ook weer vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart met deze papiertjes, voor de restjes krijg je vast nog wel een goed idee.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi mannenkaartje, het papier past er dan ook heel goed bij.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een toffe mannenkaart!! En ja dat hotfoil blijft gaaf.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.