Pagina's

Kerstkaart week 7

Zoals sommigen van jullie wel weten, vind ik het een sport om bepaalde vellen of blokjes designpapier op te maken. Ik ben niet heel groot behuisd, dus het is ook wel nodig om oudere spullen op te maken voor ik wat nieuws koop. Ik heb uit dit mooie designpapier nog 2 kerstkaarten kunnen halen, voor ik de snippertjes die over waren in de oud-papierbak heb gegooid. Deze week de op een na laatste kaart voor 52 Weeks to Christmas, met dit papier en weer een gnome in de hoofdrol.

Gebruikte materialen
Marianne Design Creatables - LR0554 Tomte Gnome
Marianne Design Creatables - LR0556 Forest Trees
Marianne Design Creatables - LR0773 Fijne Kerst
Marianne Design Craftables - CR1448 Punch Die Star
Carlijn Design - CDSP-0001 Satin Holo Metallic Paper
Maja Design - Traditional Christmas


Fijne donderdag!

16 opmerkingen:

  1. Je hebt een mooie kaart gemaakt met de laatste papiertjes uit het mooie papierblok.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele gezellige leuke kerstkaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met je laatste restjes dp uit het blok
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaart met het laatste restje dp, Marjolein! Je bent een bron van inspiratie voor mij in het opmaken van blokjes papier. Bij mij mag er ook pas weer iets in als er iets op is (hoewel ik met mijn verjaardag nog wel eens iets cadeau krijg zonder dat er iets op was..)
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje en mooi weer wat op,,knap.
    Leuk dat je vandaag weer een kerst/winterkaart laat zien bij 52WTC.
    Fijne dag Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk gedaan, ik ben er ook mee bezig, zoveel mogelijk oud spul opmaken voor er wat nieuws komt. heb pas alles uitgezocht en nu zoveel mogelijk wegwerken.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, wat zijn de gnoompjes toch leuk!!! Prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed van je om dat papier op te maken, ik zou dat ook meer moeten doen. Dit is een gaaf kaartje met de restjes en de leuke gnome! Past er goed bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart, en ook al met een laatste restje papier. Ik las er daarnet al meer die dit vandaag hebben gedaan.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuke kaart, mooi papier en de gnome is sowieso superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi en knap om papier op te maken....
    Ik kan dat niet zo goed !!!
    En koop dan toch weer wat bij !
    groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie kaart met deze leuke papiertjes!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alles past heel mooi bij elkaar op je kaartje. Top !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, dat is ook leuk, weer een blokje papier opmaken! Ik ben ook bezig. Je kaartje is heel leuk en je zou niet zeggen dat dit de laatste stukjes waren..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee leuke kaarten en knap dat je maar een paar snippertjes over hebt van het designpapier, ook hier probeer ik weg te werken.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Marjolein,
    Met een paar dagen vertraging, zet ik hier mijn wekelijkse kerstkaartenrondje verder.
    Wat een mooie kaart maakte je met de restjes papier. Hier heb ik bewondering voor. Ik heb wel véél plaats en dan koop je ook veel te veel papier... Maar wel handig, altijd het juiste papier in huis voor een nieuwe kaart...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.