Pagina's

Proficiat

Ik heb weer een kaart gemaakt in de serie "bier en wat stoerder papier". De ingrediënten zijn gelijk aan de eerdere kaart: ik vind het mooi bij elkaar passen. Nog een paar kaarten en het halve designpapierblokje, dat ik eerder al eens heb gedeeld met iemand, is op. Het ligt al zo lang tussen mijn designpapier, dat ik het maar helemaal op ga maken.

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0216 Onderteksten
Carlijn Design - CDHF-0026 Onderteksten Gefeliciteerd
Marianne Design Collectables - COL1482 Bier
Photo Play Paper - Campfire & Lakeside

Fijne dag!

6 opmerkingen:

  1. Een leuke, stoere kaart, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het stoere design papier en stoere elementen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stoere kaart !!!!
    Ook al door de kleurkeuze !!!
    Groet Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke mannen kaart!! Mooi zo in die cirkel.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik dacht dat ik al had gereageerd op deze kaart....misschien sta ik bij de spam!
    Heel mooi kaartje Marjolein!
    Bedankt voor de prachtige kerstkaart die gisteren bij ons in de brievenbus lag....
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, lekker vrolijk en stoer tegelijk! Altijd een fijn gevoel om een blokje op te maken. En dank je voor de mooie kerstkaart die hier in de bus viel!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.