Pagina's

Fonkelende Wintergroetjes

Vanavond is een bijzondere avond met een klein verdrietig randje, want dit is mijn laatste post als lid van het Promoteam van Carlijn Design. Carlijn gaat het team kleiner maken en met een paar oude bekenden aanvullen en helaas ben ik een van degenen die plaats moeten maken. Ik vind het erg jammer, want ik heb het met plezier gedaan. 

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0195 Gnome Set 1 Basis
Carlijn Design - CDSN-0197 Gnome Set 3 Kerst
Carlijn Design - CDSN-0216 Onderteksten
Carlijn Design - CDHF-0041 Onderteksten Kerst
Echo Park Paper Co - The Magic of Winter


Ik wens het Promoteam heel veel plezier en succes met het voortzetten van het team. Carlijn; hartelijk dank dat ik deel mocht uitmaken van je team en met je mooie producten heb mogen werken.

5 opmerkingen:

  1. Ach, wat jammer, ik kan mij voorstellen dat je er verdrietig om bent.
    Je hebt een heel mooie kaart als afsluiter gemaakt, zo leuk met die gezellige gnome.
    Er komen vast weer andere mooie uitdagingen op je pad.
    Ik wens je een goed uiteinde en een goed begin van een mooi jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart. Jammer voor je dat je niet verder kan/ mag. in het team… je kaarten met die materialen zijn altijd erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ps alvast een goede jaarwisseling en de beste wensen voor 2024. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat klinkt inderdaad als een enorme teleurstelling. Snap ik ook wel. Je deed het met zoveel enthousiasme! In elk geval dank voor de leuke voorbeelden die je maakte. Deze kaart is ook weer zo gaaf!
    Fijne jaarwisseling! En een goed begin van 2024!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat jammer dat je uit het team moet, zal zeker een teleurstelling zijn, ik heb ervan genoten wat je elke week liet zien
    ook dit kaartje is weer er mooi en leuke details heb je gebruikt
    fijne jaarwisseling en een goed en creatief 2024
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.