Pagina's

Kerstkaart week 50

Deze week een kerstkaart die ik maakte voor Scrap@home. Misschien komt de kerstman je bekend voor, want ik heb hem al eens eerder gebruikt. Toen in een redelijk moderne versie, nu in een iets klassiekere versie voor 52 Weeks to Christmas

Gebruikte materialen
Spellbinders - S4-1289 Santa's Here
Marianne Design - EC0198 Eline's Animals - Christmas Carols
Spellbinders - GLP-430 Snow Garden Sentiments Hot Foil Plate & Die Set
Maja Design - Traditional Christmas

Mooie donderdag!

19 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuke dp en de vrolijke kerstman
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leukerd ! mooi kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke echte kerstkaart, met die mooie kleuren ..
    Gezellig dat je vandaag weer een kerst/winterkaart laat zien.
    Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klassiek of niet, jouw kaart geeft een gezellige en mooie uitstraling weer. De kerstman heeft er zin in. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met deze vrolijke kerstman.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schatje is het, je kerstman! Erg leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marjolein, hier ben ik nog een keer om je te bedanken voor je prachtige kerstkaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marjolein, bedankt voor je prachtige kerstkaart met die mooie warme kleuren! Hopelijk heb je die van mij ook ontvangen.
    Je bovenstaande kaartje is ook erg leuk!
    Groetjes en nog een gezellige dag, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje die vrolijke kerstman.
    mooi gecombineerd met dat DP.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt Marjolein!
    En bedankt voor de prachtige kaart die deze week bij ons in de bus lag!
    Ik weet niet zeker of mijn berichtjes bij je aankomen....misschien zieeten er nog een paar in de spam!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een enige kerstman op je mooie kaart.
    Hartelijk dank voor je mooie kerstkaart die op de mat lag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk, Marjolein. Mooie kerstman.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kerstkaartje!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is erg leuk Marjolein! Net als de kaart die ik van je kreeg met het rendier! Ik heb net een mail gestuurd om je te bedanken. maar ook hier: Dank je wel. Altijd een feestje, post!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart met deze vrolijke kerstman.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een schitterende kerstkaart met de knappe kerstman en de mooie papiertjes Marjolein!
    Ik wil je hartelijk bedanken voor de prachtige schuif-kerstkaart die ik gisteren mocht ontvangen, hij is super! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk die zingende kerstman !!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart met de mooie kerstman erop. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie kaart, maar eentje met veel puzzel en plakwerk.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.