Pagina's

Kerstkaart week 51

Het is de donderdag voor kerst en ook deze donderdag laat ik een kaart zien voor 52 Weeks to Christmas. Het is er eentje geworden met het leuke vinkje die ik gemaakt heb met de Garden Birds van Eline Pellinkhof. De sketch heb ik een paar weken geleden ook al gebruikt. Ik vond hem zo leuk dat ik hem nu voor deze kerstkaart heb gebruikt.

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0193 Cirkels 2
Carlijn Design - CDSN-0216 Onderteksten
Carlijn Design - CDHF-0041 Onderteksten Kerst
Marianne Design Collectables - COL1534 Eline's Garden Birds
Marianne Design Craftables - CR1486 Kerstlampjes by Marleen
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PB7057 Eline's Snowflake Kisses

Fijne donderdag!

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooi vogeltje op je kaartje leuke sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het leuke vogeltje en het leuke dp, bij mij vandaag roodborstjes
    groetje ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een heel leuke kaart gemaakt met dit leuke vogeltje op deze sketch!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaart Marjolein. Leuke sketch en de kleuren staan prachtig.
    Fijne feestdagen,
    Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk met deze vogel als eyecatcher !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke ,lieve kerstkaart met dit mooie vogeltje. Ik wil je hartelijk bedanken voor de mooie kerstkaart die ik van je kreeg. De mijne is nog onderweg. Ik wil je vanaf hier hele fijne kerstdagen wensen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schattig kaartje met het vogeltje Marjolein!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart met het lieve vogeltje en heel mooi papier.
    Fijne kerstdagen,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend kaartje met dit leuke vinkje.
    Wens je heel fijne feestdagen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een mooi kaartje gemaakt met dat lief vogeltje.
    Het DP is mooi samen gecombineerd.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie kaart! De vogeltjes heb ik ook nu, dus dat wordt op een vrij moment aan de freubel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart in mooie kleuren, Marjolein!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Fijne kerstdagen!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.