Pagina's

Kerstkaart week 38

Deze week de allerlaatste kaart gemaakt met mijn "eenzame" designpapiervel voor 52 Weeks to Christmas. Ik vond het best een uitdaging om met maar 1 vel dubbelzijdig designpapier de verschillende kaarten te maken, maar ik vind het ook weer fijn dat het papier op is: opgemaakt staat netjes (en dan is er weer ruimte voor iets nieuws op den duur). Bij deze kaart heb ik het simpel gehouden. Ik heb het woord Kerst met een Hot foil stans gemaakt en vervolgens uitgestanst. De woorden "warme" en "groetjes" zijn gemaakt met snijmallen.

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0078 Grote teksten "Kerst"
Carlijn Design - CDHF-0003 Grote teksten "Kerst"
Simple Stories - Winter Cottage


10 opmerkingen:

  1. deze is leuk geworden ! mooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart heb je gemaakt met dit papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerst heb je gemaakt.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke en gezellige kaart! Geeft een opgerumd gevoel he?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje is het geworden, alles past zo mooi bij elkaar.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart weer, Marjolein. Hoeveel heb je er nou uiteindelijk gemaakt met je eenzame vel? Want voor mijn gevoel was het eindeloos (allemaal leuk, dat wel!) En 1 zo'n vel maakt helaas niet heel veel ruimte voor iets nieuws...
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk iets opmaken..en dat is jou mooi gelukt...leuke vrolijke kaart!!
    Gezellig dat je er bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
    Fijne dag Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke kaart en wat een mooi papier!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal leuk !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.