Pagina's

Beterschap

Gisteravond bedacht ik me dat het vandaag al de laatste dinsdag van de maand is, na een subtiele hint van Mirjam ;) . Op de laatste dinsdag van de maand laten wij sinds dit jaar namelijk altijd zien wat we gemaakt hebben met een sketch die een van ons heeft uitgezocht. Deze maand had ik de sketch al vroeg klaarliggen, maar dacht ik steeds: oh, het is nog lang geen eind september. Oeps! Dus niet geheel zonder stress heb ik gisteravond deze beterschapskaart gemaakt. 

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDJD-0029 Fruity Smiles Jocelijne Design
Carlijn Design - CDSN-0164 Beterschap
Carlijn Design - CDST-0088 Beterschap
Carlijn Design - CDSN-0193 Cirkels 2
Spellbinders Nestabilities - Labels Eleven
Dini Design - Du liebes Früchtchen - Zitronen-streifen #4021
Sprinkletz embellishments - Fruit Cocktail BNK-122

De gekozen sketch die ik heb omgedraaid




5 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke sketch en de gele kleurtjes, leuk de gele citroentjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja de tijd vliegt Marjolein en net voelt ook nog geen eind september door het mooie weer. Je hebt gelukkig toch een mooie beterschapskaart weten te maken met de sketch. Citroentjesfris qua uitstraling :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oe, deze zieke moet even door de zure citroenen heen bijten. Grapje! Leuke kaart met deze zonnige gele kleur.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel gezellige opvrolijker, mooi het geel met zwart en een vleugje groen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met zo'n mooie beterschapskaart moet je toch wel snel opknappen.
    Heel mooi gedaan.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.