Pagina's

Brave like a lion

Vandaag mijn laatste kaart voor het Kleuren met Potlodenblog. Ik heb de afgelopen jaren met veel plezier deel uitgemaakt van het team. Nu er op privégebied het een en ander verandert, wordt het tijd om keuzes te maken. Vandaar dat ik heb besloten om te stoppen met het DT-werk voor Kleuren met Potloden. Mijn laatste kaartje is een savannekaartje, met een lieve, stoere leeuw op de voorgrond.

Gebruikte materialen
Marianne Design - EC0189 Eline's Animals - Text
Marianne Design - AK0071 Eline's Savanne Backgrounds
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9148 Boho Summer
Faber Castell Polychromos:
102, 178, 179, 180, 182, 183, 184, 186, 188, 280



4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaart met het schattige leeuwtje Marjolein....en zo mooi ingekleurd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe kaart en zo mooi ingekleurd!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een schattig kaartje en wat mooi ingekleurd!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoer kaartje met die leeuw op de voorgrond.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.