Pagina's

Embossingfolder

Deze kaart is geïnspireerd op de stijl van Cathy Zielske, die mooie CAS kaarten maakt. Dat is best wel buiten mijn comfortzone en om er meer bekend mee te raken heb ik besloten om een kaart van haar te liften. Daarvoor heb ik gebruik gemaakt van de embossingfolder "Gefeliciteerd". Allereerst heb ik een stuk papier beïnkt. Dit papier heb ik geëmbosd. Vervolgens heb gestanste en gehot-foilde teksten op geplaatst. De kaart is afgemaakt met een paar sequins.

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDEF-0001 Gefeliciteerd 3D Embossingfolder
Carlijn Design - CDHF-0026 Onderteksten Gefeliciteerd
Carlijn Design - CDSN-0216 Onderteksten
Carlijn Design - CDSN-0217 Van harte gefeliciteerd

Fijne avond!




6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Marjolein.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig Marjolein, schitterende kleuren gebruikte je ook,toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een ontzettend mooi kaartje! Gaaf geboend, is altijd een en dingetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige verjaardag kaart.
    Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart. Prachtige kleuren op de achtergrond.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.