Pagina's

Take me to the sea

Vandaag is het reminder-dag bij het Kleuren met Potlodenblog. Ik mocht met deze digi van The Paper Nest Dolls aan de slag. Ik heb de afbeelding ingekleurd met Derwent Colorsoft potloden. Helaas zie je niet zo goed op de foto dat ik uit vellum wat "luchtbellen" heb gestanst die ik ook de kaart heb bevestigd. Doen jullie ook mee deze challenge? Meedoen is simpel: alles mag, zolang je je afbeelding maar hebt ingekleurd met potloden.

Gebruikte materialen
The Paper Nest Dolls - Mermaid Emma with Fish
Crealies CLDR27 - Decorette no. 27 allemaal cirkels 
Marianne Design Collectables - COL1532 Stamp Frames
Marianne Design - CS1025 Mermaid Sentiments by Marleen
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9175 Rainbow

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en vrolijke kaart voor deze challenge!! Zo mooi in deze kleurtjes en tof ingekleurd. En laat ik dat laatste nou net zo moeilijk vinden.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart. Je hebt de digi heel mooi gekleurd en het perfecte papier erbij gevonden. Ik zie de vellum luchtbellen wel hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.