Pagina's

Nieuw: ATC

Vandaag komt een nieuwe release van Carlijn Design uit! En voor zowel Carlijn Design als voor mij, zit daar een nieuw product tussen, namelijk de ATC's. Artist Trading Cards kun je leuk uitwisselen met collega ATC-makers. Daarom is het extra leuk dat er naast de mallen ook stempels zijn uitgebracht waar je je gegevens op kunt schrijven. Mijn allereerste reeks ATC's is een feit!


Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDJD-0029 Fruity Smiles Jocelijne Design
Carlijn Design - CDJD-0035 Garden Accessoires Jocelijne Design
Carlijn Design - CDSN-0233 ATC Rechthoeken (nieuw)
Carlijn Design - CDST-0088 Beterschap
Carlijn Design - CDST-0106 ATC Nederlands (nieuw)
Carlijn Design - CDSC-0022 Stencil "Sunburst"
Distress Inkt

Mocht je ook op Instagram actief zijn, klik dan even door naar mijn pagina zodat je deel kunt nemen aan de bloghop.


8 opmerkingen:

  1. Leuke fruitige kaarten!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ze zijn heel cute en fruitig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke ATC's met het lekkere fruit erop
    lang geleden dat ik die heb gemaakt toch maar weer een gaan maken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie fruitige kaartjes.
    Leuk met die felle kleuren, lekker zomers.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijke fruitige kaartjes, Marjolein! Leuk, die ATC's. Heb ik ook nog nooit gedaan.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Marjolein,
    Leuke ATC's... Niet dat ik die maak maar vind ze wel grappig. Zag vandaag ook bij Carlijn dat ze er nieuwe materialen voor had.
    En net zoals jij niet veel met voetbal hebt, en wat hebt opgestoken, heb ik hier weer wat gezien wat ik nog niet echt kende... Leuk toch!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke ATC kaartjes! Fris en... jawel, fruitig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat gaaf deze eerste serie fruit ATC's . Super mooi geworden.
    Fijn weekend verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.