Pagina's

IJspret

Ik word helemaal vrolijk van de leuke Popsicle Smiles snijmallen. Ook deze ijsjes geven weer veel opties. Zo denk ik nog over een ijsje dat ik met waterverf wil maken en dan bevroren fruit erin, een beterschapskaartje met een ijsje met een hap eruit en ga maar door. Maar mijn knutseltijd is beperkt en deze vrolijke kaart kwam nu eerst uit mijn handen. Ik weet niet welke mop er is verteld, maar ze hebben het dik naar hun zin zo te zien 😉.


Gebruikte producten
Carlijn Design - CDJD-0036 Rainy Days Jocelijne Design
Carlijn Design - CDJD-0039 Popsicle Smiles Jocelijn Design (nieuw)
Carlijn Design - CDSN-0179 IJspret
Carlijn Design - CDSN-0213 A6 Rechthoeken 2
Carlijn Design - CDSC-0022 Stencil "Sunburst"


3 opmerkingen:

  1. Een geweldig leuke kaart, die tovert zeker een lach op het gezicht van de ontvanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijkheid Marjolein, een superleuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappige zomerse kaart. Erg leuk met de ijsjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.