Pagina's

Kerstkaart week 34

Deze donderdag laat ik de laatste kaart zien waar de plaatjes uit het miniknipvel van Hobbyshop Daantje op is gebruikt. Ook deze afbeeldingen heb ik gecombineerd met het mooie Maja Design-papier. Soms vind ik papier zo mooi, dat ik het helemaal niet gebruik. Ik moet me daar altijd even toe zetten om dat papier aan te snijden. Ik ga nu nog maar even door met het papier. Ik ben benieuwd naar wat jullie weer gemaakt hebben voor 52 Weeks to Christmas

Gebruikte materialen
Altenew - Layered Snowflakes 2
Carlijn Design - CDSN-0180 Kerstballen
Marianne Design Collectables - COL1507 Banners
Carlijn Design - CDST-0091 Grote Teksten Kerst & Knuffel
Maja Design - Bohemian Harmony

Fijne dag!

15 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart met prachtig papier!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo wat matchen de leuke plaatjes met het mooie papier Marjolein, maar goed dat je het gebruikt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het leuke dp en de schattige plaatjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje met die kleine plaatjes. En zulk mooi papier zou bij mij ook eerst blijven liggen. Zonde eigenlijk als je er zulke mooie kaarten mee kunt maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met de mini plaatjes en het mooie papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met deze mooie plaatjes. Het designpapier is er heel erg mooi bij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart met deze plaatjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Marjolein met de mooie diertjes erop. Mooi papier heb je gebruikt.Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart met leuke plaatjes, Marjolein. Ik herken heel erg wat je schrijft over omgaan met mooi papier. Raar eigenlijk, dat het voelt als "zonde om te gebruiken" terwijl het daar toch echt voor is...
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk die afbeeldingen in de cirkels !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat en gezellig kerstkaartje, prachtig papier is het! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC
    Lieve groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje met de lieve plaatjes Marjolein!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooierd! De plaatjes passen perfect bij het heel mooie papier, ik zou daar ook niet zomaar in snijden hoor, want, denk ik dan, op = op 🙈

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooi kerstkaartje in de niet traditionele kleurtjes !! Gave details.Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh die is erg mooi, idd prachtig papier en kleur. Ik ken het verschijnsel, soms wordt er pas na jaren de schaar ingezet (hier toch).
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.