Pagina's

Sketchchallenge Carlijn Design

Vanavond laat ik jullie een kaart zien ter inspiratie voor de lopende sketchchallenge in de Carlijn Design Creaties facebookgroep (of Instagram met de #CarlijnDesignCDSCS001). Ik heb ervoor gekozen om er een strakke, stoere verjaardagskaart mee te maken met uiteraard een leuke wax zegel!

Gaan jullie ook meedoen met de sketchchallenge?

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0110 Mini Slimline Kaart + Envelop
Carlijn Design - CDSN-0122 Cirkels
Carlijn Design - CDSN-0144 Grote Cijfers
Carlijn Design - CDSN-0213 A6 Rechthoeken 2
Carlijn Design - CDST-0095 Onderteksten Gefeliciteerd
Carlijn Design - CDWX-0004 Wax melts 1 - Favorites
Carlijn Design - CDWX-0016 Waxzegel 4 - Ballonnen
Ranger - Embossingpowder Aqua Tinsel
Action - Designpapier

Dit is de sketch



7 opmerkingen:

  1. Je hebt de sketch mooi uitgewerkt Marjolein xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met de sketch!
    Nog bedankt voor je prachtige kaartje voor mijn verjaardag, wat gezellig met al die vlinders! Ik hoop dat je leuke dagen hebt gehad!
    Op mijn verjaardag had ik een halve dag zon en een halve dag regen, van alles wat dus!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! Het strakke dessinpapier leent zich heel goed voor deze kaart.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de leuke sketch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk en stoer, deze kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk stoer kaartje!! En ja die wax zegels is tof!! En maakt het helemaal af.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kaart Marjolein.
    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.