Pagina's

Kopje thee

Vreemd.... Mijn tekst is niet blijven plakken. Hopelijk nu wel!

Voor Scrap en Co mocht ik nog een voorbeeld maken met de leuke theepot en het glas (of beker in dit geval). Ik heb deze uit het nieuwe fleurige designpapier gestanst. In de nieuwste stempelset bevinden zich heel toepasselijke stempels voor bij deze snijmallen. Die heb ik dan ook gebruikt. Een paar lekkere bonbonnetjes maken de kaart helemaal af.


Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1528 Chocolates by Marleen
Marianne Design Creatables - LR0803 Teapot & Glass
Marianne Design - CS1129 Mmm Lekker
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9183 Sweet Flowers

 

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi in deze zachte tinten !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met de gezellige boementheepot Marjolein xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart!! die is overal voor te gebruiken.
    Fijn weekend verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.