Pagina's

Hop Hop Hoera

Vandaag mag ik weer een kaart laten zien voor het Kleuren met Potlodenblog. Ditmaal een kaart met vrolijke konijntjes. Ik heb de afbeelding gekleurd met Faber Castel Polychromospotloden op ander tekenpapier dan normaal. Dit papier geeft een wat uitgesmeerder effect, haast alsof het met stift getekend is. Ik weet niet of ik het nog eens ga gebruiken.

Gebruikte producten
CraftEmotions - Carla Creaties Bunny 1
Carlijn Design - Snijmallen Hiep Hiep Hoera
Carlijn Design - Cirkels
Echo Park Paper Co - It's Spring Time
Faber Castell Polychromos

7 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de vrolijk gekleurde vakjes en de leuke stempel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart is het geworden Marjolein! En ja papier maakt soms heel veel uit. Heb nu hier aquarelpapier van de A. lijkt wat meer handgeschept.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige paaskaart Marjolein.
    Mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi Marjolein !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtig kaartje geworden en ik vind met het inkleuren niets mis. Mag je van mij best zo blijven doen.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk... ik kom net bij Trijntje vandaan en het kon wel zijn dat jullei samen aan de knutsel waren geweest!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.