Pagina's

Ik heb een tuintje in mijn hart...

Het is alweer zaterdagavond! Dat betekent dat ik jullie een kaartje gemaakt met leuke kaartenmaakspullen van Carlijn Design mag laten zien. Deze week, zal het je niet verrassen dat dit nog een kaart is met producten uit de nieuwste release. Op enig moment had ik de hartensnijmal en de garden accessoires samen in mijn hand en plopte het liedje "ik heb een tuintje in mijn hart..." spontaan in me op. Het leek me leuk om dat idee tot uitvoer te brengen en een (moes)tuintje in een hart te maken. Gelukt!

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDJD-0035 Garden Accessoires Jocelijne Design
Carlijn Design - CDSN-0079 Vierkanten
Carlijn Design - CDSN-0219 Bloemenhart Banner
Carlijn Design - CDSC-0022 Stencil "Sunburst"
Stempels uit verschillende stempelsets
Distress inkt

Fijne avond!



7 opmerkingen:

  1. Geweldig leuke uitwerking van de gedachte achter dit kaartje 😀 groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk bedacht en mooi uitgevoerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een top idee! Heel leuk om er dan ook nog een moestuintje van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is supermooi Marjolein en laat dit liedje vanmorgen nou op de radio zijn hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de vrolijke kleurtjes leuk het tafereeltje in het hart
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje en het verhaaltje wat je erbij verteld om ons te laten weten hoe het tot stand is gekomen is nog leuker, haha.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.