Pagina's

Kerstkaarten week 42

Het is tijd om twee challenges te combineren! De traditionele kerstkaarten op donderdag voor 52 Weeks to Christmas, combineer ik deze week met de leuke Lift Challenge. Daar is de opdracht om een afbeelding herhaaldelijk te stempelen en deze 'in te kleuren' met een andere stempel. Daar wil ik de kaart met de pinguïns voor insturen.



Nog even los van elkaar... Bij deze kaart heb ik de sneeuwpoppen "ingekleurd" met zeepbellen uit een setje van Marianne Design.
Gebruikte materialen
My Favorite Things - MFT-1832 Stacked Merry
Studio Light - SL-SS-SCD19 Sweet Stories Snowmen
Marianne Design - EC0176 Eline's Cute Babies
My Favorite Things - CS-243 Snow Globe Sentiments
Carla Creaties - Arctic Winter

En bij de pinguïnkaart heb ik de achterkant van de kleinste pinguïn uit de set gebruikt om een pinguïns "in te kleuren".
Gebruikte materialen
Create a Smile - Cool Buddies
Carla Creaties - Arctic Winter

Wat een leuke techniek om een keer te doen. 

19 opmerkingen:

  1. Twee leuke kerstkaarten Marjolein. .
    Weer een leuke techniek.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten heb je gemaakt met deze techniek.
    groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je super leuke kaarten met deze techniek gemaakt. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaarten! Mooie kleur blauw gebruikte je.
    Ik vind het een lastige challenge maar zie nu wel dat ik te moeilijk dacht.
    Wie weet lukt het me nog om mee te doen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kerstkaarten Marjolein!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk geworden Marjolein.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alle twee echt heel gaaf marjolein, wat een leuke stempels heb je hiervoor gebruikt en die kleurtjes samen ook erg mooi. Mooie grote tekst ook. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele gave kaarten !!!
    Groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee hele leuke kaartjes voor de liftchallenges!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat zijn ze beide leuk!!!
    grappig effect geeft dat instempelen met een andere stempel.
    Fijn dat je vandaag een kerstkaartje laat zien bij 53WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk bedacht Marjolein....het zijn twee mooie kaartjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn ze schattig Marjolein. Leuke stempels en kleuren heb je gebruikt.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie liftkaartjes laat je deze week zien, Marjolein! Lijkt me ook een heel leuke techniek om eens te doen, het ziet er zo mooi uit.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn allebei heel erg leuk! Zo'n simpel idee eigenlijk en als ik de inzendingen zie... zo gaaf allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele coole kerstkaartjes in deze winterse kleurtjes! Dankjewel voor je bijdrage aan de Lift challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beide super mooi. Kleuren ook top! De sneeuwpop heeft mijn hart gestolen. Erg mooie inzending Marjolein, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.