Pagina's

Happy Birthday

Zoals je misschien wel gezien hebt, heb ik mijn Altenewspulletjes op het moment voor het grijpen liggen. Vandaag laat ik een kaart zien die ik mee wil laten doen aan de Inspiration Challenge op het Altenew Card Blog waar een kleurenpalet de uitdaging is. Daarnaast ook aan the Flower Challenge, waar de opdracht is een tekst te gebruiken. Ik heb de geëmbosste gedeelte uitgeknipt en op de achtergrond geplakt, waar ik met de achtergrondstempel dots op gestempeld heb.

Gebruikte materialen
Altenew - Book Engravings
Altenew - Dainty Swiss Dots Stamp
Altenew - Happy Sentiments
Altenew - Scalloped Frame Embossing Folder
Altenew - Tea Party Enamel Dots


Mooie dag!



7 opmerkingen:

  1. Erg mooi en fleurig felicitatiekaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Marjolein....prachtige bloem!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Marjolein!

    Ik wil je via deze weg nog bedanken voor je lieve verjaardagspost. Ook van mijn kant een beetje een late reactie, sorry! Ik vergat iedere keer een berichtje naar je te doen. Je kaartje staat hier nog gezellig in de kast!

    liefs, Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de mooie bloemenstempel, leuk dp en leuk het embossing gedeelte erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pretty card.
    Thank you for joining us at The Flower Challenge

    Sathya/DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.