Pagina's

Altenew + KreaDoe

Vandaag weer een kaart van mij met een bloem erop. Deze heb ik gemaakt als voorbeeld voor de demo die ik vandaag mag geven bij de stand van Scrap & Co voor Altenew. Ik heb voor de lagen papier geen cardstock gebruikt, maar heb aquarelpapier op kleur gebracht met inkt, in een verloop van licht naar donker. Op de achtergrond heb ik gebruik gemaakt van een embossingfolder en de kaart is afgemaakt met een bijpassende tekst van Carlijn Design.

Als je vandaag of morgen toevallig op de KreaDoe komt, vind ik het leuk als je me gedag komt zeggen! Wie weet tot dan :) 

Gebruikte materialen
Altenew - Charming Foliage Die
Carlijn Design - CDST-0063 Bloemetje
Carlijn Design - CDSN-0104 Bloemetje
Altenew - Angled Mosaic 3D Embossing Folder

Today another card using a beautiful flower from Altenew. I've colored my paper with ink before
diecutting the flowers. I've adhered the flowers on a embossed background and finished the card using a
sentiment stamp and die from Carlijn Design.

Deze kaart wil ik mee laten doen aan de Inspiration Challenge op het Altenew Blog en aan the Flower Challenge.








5 opmerkingen:

  1. Een heel mooie, fleurige kaart.
    Succes en veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart met deze prachtige stempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig deze bloemenkaart en hele mooie kleuren.
    Succes op de KreaDoe.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart heb je hier Marjolein. Prachtige bloemen, verdere stansjes en 'n hele mooie EF heb je gebruikt, mooi geheel!
    Fijne dag gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beatufl card and I love these dies and the gorgeous colors. Thanks for playing along with us at The Flower Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.