Pagina's

Kerstkaarten week 41

Deze donderdag weer 2 kerstkaarten voor 52 Weeks to Christmas. Die met het sneeuwklokje heb ik eind vorig jaar ook al eens gemaakt; ik had nog net wat papier over om er precies zo eentje te maken. En zoals ik al eerder vertelde was het mijn bedoeling om dit jaar dit papierblok op te maken.  Dat is gelukt! Het was passen en meten om deze kaarten nog net uit het papier te halen. Een beetje smokkelen hier en daar, maar het lijkt net of het zo hoort :) 


Gebruikte materialen
Marianne Design Craftables - CR1490 Sneeuwklokje by Marleen
Marianne Design - CS1036 Hallo Winter
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9164 Winter Days by Marleen

Voor de andere kaart heb ik de Driving Home for Christmas-set gebruikt. Iedere keer als ik die erbij pak, hoor ik direct Chris Rea.

Gebruikte materialen
Marianne Design Creatables - LR0567 Driving home for christmas
Marianne Design - CS1009 Happy Holidays
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9164 Winter Days by Marleen


Hier zie je ze nog even bij elkaar. 
Fijne donderdag! 


23 opmerkingen:

  1. Twee mooie kerstkaarten Marjolein.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten heb je nog kunnen maken met de restjes Marjolein. Dat is dan weer netjes opgeruimd. 😉
    Fijne dag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn beide heel leuk....
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent met een kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beide super leuk !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee mooie kerstkaarten Marjolein. Dat sneeuwklokje blijft mooi vind ik.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaartjes en leuk als je zo je restjes kan op gebruiken.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaarten heb je gemaakt.Knap hoor om de restjes allemaal nog op te maken. Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooi kerstkaartjes en knap van je om het papier eerst op te maken.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee mooie kaartjes uit de laatste restjes van dit blok Marjolein....knap werk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuke kaartjes Marjolein. Dus dit blok is nu ook helemaal op. Wat knap vind ik dat. En een heel goed idee! Zou ik ook eens moeten doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kerstkaarten heb je gemaakt met de restjes design papier Marjolein. Leuk ook de auto met de kerstboom op het dak. Ik kan niet wachten tot we Chris Rea weer op sky gaan horen! Heerlijke muziek is dat, verveelt (mij) nooit.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaartjes. Dit papier is geen straf om mee te werken.
    Nu een volgend blok opzoeken om op te maken?
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee heel mooie kerstkaarten, Marjolein. Wat knap om zo met passen en meten het blokje op te maken met een remake van een eerdere kaart. Goed van je dat het hele blokje op is.
    Met mijn 2e pakketje van dit jaar stagneert het een beetje...maar komt wel goed, misschien niet dit kalenderjaar...
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vond de kaart met de sneeuwklokjes al bekend voorkomen. Het blijft een beauty. Ook de Chris Rea kaart is leuk met die auto (hoop niet dat ik dit deuntje de hele dag ga horen....lol).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het zijn 2 hele gave kerstkaartjes geworden, knap hoe je de restjes verwerkt hebt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooie kaartje met het leuke dp en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk om jezelf zo uit te dagen om papier op te maken.
    En ze zijn heel mooi geworden.
    Alvast een fijn weekend!!
    groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Twee leuke kerstkaartjes, knap van je om dat hele papierblok op te maken!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt twee leuke kaarten gemaakt met de restjes! De sneeuwklokjes komen er mooi op uit, net als de auto! Volgens mij heb je al heel wat blokjes opgemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.