Pagina's

Tijd voor kersen

Een van de voordelen van de zomer, is dat er weer lekker fruit is! Zo hou ik erg van die lekker, dikke kersen van de Betuwse Kersentuin in Zoelmond. Een aanrader, mocht je daar deze zomer in de buurt zijn. Deze kaart past helemaal in het kersenseizoen. 


Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1437 Eline's Muizenfamilie
Marianne Design Collectables - COL1481 Cupcakes
Marianne Design Collectables - COL1493 Eline's Kitchen Accessoires
Carlijn Design - CDSN-0103 Snijmallen A6 " Rechthoeken" 
Scrap & Co - SC007 Vakantieteksten
Scrap & Co - SC008 Koken
Dini Design - Du liebes Früchtchen - Kirschen-streifen #4019


Fijne dag!

P.S. Mocht je Instagram hebben; omdat ik op mijn Instagramaccount 200 volgers heb, heb ik daar een giveaway! 

10 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje met mevr muis en kersen, ze zijn ook zo lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke muis wat is druk met de taart versieren met de lekkere kersen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke/lekkere kaart heb je gemaakt,ik ben je ook gaan volgen op instagram
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een HEERLIJK kaartje Marjolein.
    Zelfs het muisje smult ervan.
    Liefs Wilma 😃😃😃

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke gezellige kaart! Die muis blijft leuk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Heerlijk met de kersen
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heey Marjolein,

    wat een heerlijke kaart is dat geworden met de cupcake en schaal met kersen!!! Gaaf dat designvelletje ook met al die schattige kersjes.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er superzoet uit Marjolein,prachtig!
    Ik ga je opzoeken op instagram xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een super leuk en smakelijk kaartje, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een leuke kaart Marjolein!! En je hebt gelijk. Kersen zijn heerlijk!! Om zo op te eten maar ook monchou met kersen daar genieten we altijd zo van.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.