Pagina's

Kerstkaart week 28

Ook in mijn zomervakantie, een kerstkaart op donderdag. Ondanks de zomer, is het fijn om iedere week maar een kaart klaar te hebben voor 52 Weeks to Christmas. Deze donderdag het laatste kaartje met het mooie Snow Much Fun designpapier van Carta Bella. Weer een papierlijn op! Ik ben goed op dreef om mijn goede voornemen (dit jaar een aantal (kerst)papierblokjes/lijnen opmaken, voor ik weer iets nieuws koop) dit jaar te gaan halen.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1391 Eline's Kerstman
Marianne Design Collectables - COL1434 Heren kledingkast
Marianne Design Creatables - LR0392 Snowy icicles
Marianne Design Craftables - CR1510 Lange tags
Marianne Design - CS1036 Hallo Winter

Fijne donderdag!

21 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke trui met kerstman erop leuke kleurtjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kerstman op je kerst-trui Marjolein , fîjn dat
    je er ook weer bij bent in week 28 , fijne donderdag
    Groetjes Epie DT52WTC......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie winterse kaart met die leuke trui! Je kaartje hieronder is ook al zo super leuk!
    Groetjes en nog een fijne vakantie, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige trui heb je gemaakt op je kaart en je bent goed bezig met het opmaken van 'oude' spulletjes, dat probeer ik ook maar ik ben bang dat ik dan de rest van mijn leven daar mee bezig zal zijn want ik heb ontzettend veel!!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een ontzettend leuke kaart, knap hoor om echt iets op te krijgen, maar wel heel verstandig.
    Gezellig dat je er bij bent deze week.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart met die leuke trui.
    Knap dat je papier aan het opmaken bent. Ik probeer dat ook, maar of het me ooit lukt???
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje en je hebt alles heel mooi gecombineerd. Ook je restjes papier passen perfect bij mekaar.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Marjolein, ik ben zo onder de indruk dat het je lukt om papierblokjes op te maken! Ik heb dit jaar ook nog niks nieuws gekocht, maar ook nog geen papierblokjes op weten te maken. Na verloop van tijd pak ik toch weer een ander blokje en blijf ik toch met restjes zitten... Ik moet echt bij jou in de leer.
    Dit is weer een prachtige kaart, wat een mooie kleuren! Leuk ook die "foute" kersttrui!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent al goed bezig met je voornemen, en met dit "oude" blokje heb je een superleuke kaart gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke kerstkaart Marjolein, mooie kleuren.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de trui. Hij doet het goed als kerst-trui hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige winterse kerstkaart Marjolein.
    Leuk de kerstman op de trui.
    Mooie kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kerstkaartje.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie trui staat er op deze leuke kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    De trui past erg goed bij dit designpapier.
    Geniet nog maar even lekker van je vakantie.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtige kersttrui, heel mooie kaart!
    fijne vakantie.
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kerstkaart met die gave kerstman en wat een mooie pasteltinten heb je gebruikt Marjolein.
    Fijne vakantie.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi in deze tinten !!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele leuke kaart en mooie kleurtjes! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gezellige kersttrui, die zou ik best aan willen doen!
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kerstkaart met een prachtige kersttrui, vind ik ook altijd fijn, om een papierblok op te maken, alleen lukt dat niet zo goed,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.