Pagina's

Hortensia voor Henriët

Deze kaart is als het goed is gisteren bij Henriët gearriveerd, dus kan ik hem nu gerust laten zien. Voor deze kaart heb ik als achtergrond op mijn Gelli plate drie kleuren distress inkt aangebracht en uitgerold. Hier heb ik een afdruk van gemaakt. Op deze achtergrond heb ik de stempel met behulp van embossingpoeder aangebracht. Vervolgens heb ik de afbeelding ingekleurd met potlood. Wat een lekker ontspannen werkje is dat toch.
Om het af te maken heb ik de tekst met behulp van embossingpoeder op een strookje vellum gestempeld en als laatst heb ik nog wat waterdruppels aangebracht.

Gebruikte materialen
Altenew - Paint-A-Flower Hydrangea Stamp
Altenew - Dainty Swiss Dots Stamp (tekst)
Distress Inkt
Faber Castell Polychromos
Artemio - Embossingpoeder White
WOW! - Embossingpoeder Gold Pearl
Dress My Craft - Clear Water Droplets

Mooie dag vandaag!

9 opmerkingen:

  1. Mooi die hortensia's op je kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje is het geworden. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart voor Henriet heb je gemaakt. De stempels zijn erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart voor Henriet! Zo zacht van kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje is het geworden, leuk het stukje vellum bij de mooi hortensia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de hortensia mooi ingekleurd, leuk het vellum erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart met de prachtige hortensia Marjolein, ook de kerstkaart hieronder is een schatje en dan die geweldige otter daaronder...te lief. Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt de juiste kleur van hortensia's heel goed na gemaakt. Het is een prachtig kaartje geworden.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is echt prachtig Marjolein! Hij staat bij mij in de vensterbank. Zo kan ik er nog heel lang van genieten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.