Pagina's

Bunzlau Thee

Vandaag laat ik een kaartje zien dat gisteren bij de ontvanger is gearriveerd, als het goed is.
Deze theeleut is helemaal gek van Bunzlau-servies. Daarom heb ik de theepot en het theekopje in de kleuren van dat servies ingekleurd met Copic Markers. 
Op de achtergrond heb ik een embossingfolder gebruikt. De stipjes vond ik goed passen bij het servies.

Gebruikte materialen
My Favorite Things - LDD Tea Party (theelabeltje)
My Favorite Things - MFT-0923 Die-namics Stitched Oval Scallop Edge Frame 
Jane's Doodles - Brew-Tea-Ful
Create a Smile - Focal Point Stencil
Marianne Design - Design Folder DF3455 Marjoleine's Dots

Goed weekend!

4 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke servies stempels leuk hoe je hebt ingekleurd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n persoonlijke kaart !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Marjolein.
    Mooie achtergrond in de mal.
    Mooie kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.