Pagina's

Poppy Garden in cirkeltjes

Wat een leuke uitdaging bij de LiftChallenge! Ik ben er even voor gaan zitten. Allereerst heb ik mijn Altenew-bloemenstempels op maskeerpapier gestempeld en uitgeknipt. Vervolgens heb ik de bloemen en blaadjes op een kaart en op aquarelpapier gestempeld. Wat is het dan handig dat ik een stempelhulp heb! Vervolgens heb ik de bloemen ingekleurd met distressinkt en de achtergrond met een sponsje een kleur gegeven. En dan .... Ahhh! Spannend! De ingekleurde afbeelding in cirkeltjes opsnijden! En dan het leukste van het hele proces: de puzzelstukjes op de goede plek leggen. Nog een tekstje en wat enameldotjes erop en dan is dit het resultaat!

Gebruikte materialen
Altenew - Poppy Garden Stamp Set
Altenew - Sentiment Strips
Distress Inkt

Het was leuk om deze techniek eens te gebruiken. Was weer een mooie uitdaging. 

9 opmerkingen:

  1. Wow...prachtige lift!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke techniek, en met een prachtig resultaat Marjolein!
    Groetjes, Eri!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SUPERMOOI!! Deze stempel is er perfect voor, mooie zachte tintjes gebruikte je. Dank je wel voor je deelname, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje met een mooie techniek en mooie kleurtjes! Groetjes Marijke..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw...wat een pracht van een kaart heb je gemaakt, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met deze techniek ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje en een stempelhulp is hierbij inderdaad erg handig!
    Erg mooi gedaan!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een pláátje geworden. Prachtige stempel, super mooie kleuren, mooi verwerkt. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.