Pagina's

Gastdesigner Creative Sketchy Girls

Vorig jaar ben ik met een van mijn kaarten in de top 3 van de Creative Sketchy Girls beland. Dit had als gevolg dat ik Gastdesigner mocht zijn voor de huidige challenge! Hartstikke leuk!
Voor deze kaart heb ik de sketch een kwartslag gedraaid. Er staat weer eens een Penny Black-egeltje op; deze past perfect bij het vrolijke designpapier.


Gebruikte materialen
Penny Black - Sunshine Hedge!
Marianne Design - CS0996 Birthday Wishes
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PB7056 Eline's Summer Picnic
Derwent ColorSoft
Onbekend merk - Bloemen en enamel dots




Veel plezier aan iedereen die ook mee gaat doen met de challenge!

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.