Pagina's

Bloemenkaart met stiksteekjes

For English, please use the translate-button!

Het is weer dinsdag en mijn beurt om een voorbeeldkaart te laten zien voor Try Stampin' on Tuesday. Deze week een kaart met keuze: of de sketch volgen, of een kaart met stiksteekjes of een combinatie.

Ik heb de sketch gebruikt in combinatie met faux-stitching. De banners en het vlak waar de bloem op is geplakt heeft een stiksteekrandje.
Gebruikte materialen
Altenew - Beautiful Day
Altenew - Sentiment Strips 
Stampin'up! - Botanical Butterfly 

Weer een leuke uitdaging, al zeg ik het zelf. Ik ben benieuwd wie van jullie deze week ook weer een bijdrage leveren!


2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.