Pagina's

Condoleance

Oh! Gelukkig zag ik net op tijd bij Daniëlle dat vandaag de challenge van Dutch Card Lovers eindigt. De kaarten lagen al klaar, maar ik was er nog niet aan toegekomen om ze te plaatsen. Op de valreep dus gedaan.

Omdat mijn condoleancekaarten helaas al weer op zijn, heb ik de challenge gebruikt om deze kaarten te maken. Ik ben fan van Jennifer McGuire en vind dit idee ook weer top.

Gebruikte materialen
Hero Arts - S5316 Silhouette Grass
Altenew - Sentiment Strips 
Distress inkt - Mustard Seed, Rusty Hinge, Barn Door en Gathered Twigs
WOW! Embossingpoeder - Gold Pearl, Ebony Black en White Ultra High

Goed weekend!


11 opmerkingen:

  1. Wauw! Je kaarten zijn echt prachtig!! Goed dat je nog op tijd was om mee te doen, ik denk dat je gaat winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat een mooie kaarten. Ik had deze challenge ook nog in gedachten. Maar ga ze denk ik toch nog een keer proberen. Dan maar zonder challenge.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaarten, de kleuren ook! Echt een moderne kaart voor een condoleance. Fijn dat je meedoet, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan, prachtige kleuren!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig maar dat je ze nog op tijd hebt weten te plaatsen want ze zijn prachtig!! Ik heb deze stempel ook maar hem al heel lang niet meer gebruikt. Misschien dat ik deze kaartjes een keer van je ga liften want ik vind ze echt heel erg mooi. Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten Marjolein, apart effect met het kraft ipv wit!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw!! Prachtig gedaan. Voor mij ben je de winnaar!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie warme kleuren heb je voor deze kaarten gebruikt, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowww wat een prachtige kaarten, je wordt absoluut nr. 1.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heey Marjolijn,

    dat zijn 2 prachtige condoleance kaarten geworden!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.