Pagina's

Jarig

Gisteren was Jeanet jarig. Zo leuk, ze had onlangs bij mij een traktatie gewonnen en uit het mailcontact kwamen we achter elkaars verjaardag en adres. Ik begreep dat sommige bloggers elkaar kaartjes sturen met de verjaardag. Echt een leuk idee. Zo kun je als kaartenliefhebber toch mooi fysieke kaarten ontvangen op je verjaardag! Dus ik ben aan de slag gegaan voor Jeanet om een passende kaart te maken. Als het goed is heeft ze de kaart inmiddels ontvangen. Ze gebruikt graag producten van Stampin' up valt mij op, dus dat heb ik in deze kaart ook gedaan. De sketch van Freshly Made Sketches is het uitgangspunt van de kaart.

Gebruikte materialen
Stampin'up! - Botanical Butterfly 
Marianne Design Craftables - CR1360 Basic Passe-Partout / Circles
Marianne Design - CS0987 Felicitaties

Fijn weekend iedereen!

4 opmerkingen:

  1. Leuke fleurige kaart heb je voor Jeanet gemaakt met al die vlinders!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een super mooie kaart, Marjolein. Ik ben er dan ook erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Marjolein!!
    Onwijs leuk hoe je alles hebt gecombineerd!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.