Pagina's

Happy Birdday

Onlangs was ik voor het eerst in Schaijk bij the Stamping Cottage. Ze hebben er hele mooie spullen, vooral voor de mixed medialiefhebbers. Maar ook ik heb er wat leuke spulletjes gevonden, waaronder deze toepasselijke tekststempel. Vogels zijn een van mijn favoriete dieren, dus ik plaats ze geregeld op mijn kaarten. Deze stempel is dan wel heel toepasselijk. Ik heb hem direct gebruikt voor deze verjaardagskaart. Eline's Birds heb ik omgebouwd tot piratenkaketoe. Hij heeft al een lekker visje op!


Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1465 Eline's Birds
Marianne Design Craftables - CR1360 Basic Passe-Partout / Circles
Marianne Design Craftables - CR1368 Punch Die Cats & Dogs
ArtSpecially - 180073 Happy Birdday
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9162 Ocean Adventure

Challenges:
Marianne Design Challenge Blog - #266 Vogels
2 Sisters on the blog - Birds
Crafty Animals - Anything Goes

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart!
    Leku dat je met onze challenge meedoet. Ik kan niet zo snel zien of je ons blog al volgt.... als dat niet zo is, wil je ons dan volgen, anders kan je helaas niet met de challenge meedoen.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor de challenge Marjolein!Heel veel succes!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart Marjolein!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge!
    Groetjes Gerlinde
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart! Gaaf hoe je de rand onderaan hebt gemaakt. Ik las dat je ook wat Geralda stempels gekocht hebt, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toppie geworden leuk in dat rondje zo. net echt!
    Gezellig dat je mee doet met onze vogel challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ondeugende kaketoe heb je er van gemaakt. Super leuk
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart!
    Grt van Judith en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aah so sweet. Thanks for playing along with us at Crafty Animals. Lisa DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.