Pagina's

Kattenkaart

Ik heb twee vriendinnen, die allebei gek zijn op katten. Ze zijn zussen van elkaar, en ook nog in dezelfde week jarig. Dus ik kom Eline's kittens er weer bij pakken om een leuke kaart voor ze te maken. Deze heb ik als eerste gemaakt.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1454 Eline's Kitten
Marianne Design Craftables - CR1354 Punch die Vlinders
Marianne Design Craftables - CR1374 Box Card (bloemetjes)
Marianne Design - AK0072 Eline's Cat-Dog Backgrounds
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9161 Floral Delight
Marianne Design - CS0987 Felicitaties

En wat ik nu weer een ontdekking vond (vast al heel bekend, maar bij mij nog niet): ik heb het witte cardstock van de voorkant van de kaart naar binnen gevouwen i.p.v. afgesneden en aan de boven- en onderkant vastgeplakt. Nu kun je er geld of een cadeaukaart in steken. Dat ik het niet zelf bedacht had....

Binnenkort kaart nummer 2.

Challenges:
Craft Animals - Anything Goes
Paper Craft Crew Challenges - Precious Pets Theme Challenge




En leuk! Ik heb met mijn kerstkaarten de honourable mention bij 52 christmas card throwdown gewonnen. Een mooie eer voor mijn vintage kaarten.

8 opmerkingen:

  1. Superlief kaartje en een topidee!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schattig kaartje en wat een lief boeketje heeft ze bij zich.
    Leuk idee!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en fleurige kaart voor je vriendin. Tof het poesje dat een bosje bloemen komt brengen! Inderdaad goeie tip, ik was daar ook nog niet opgekomen;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk en lief kaartje heb je gemaakt, Marjolein.
    En gefeliciteerd met je toppertjes. Zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love the die cutting (or is that punch art). It's been a good amount of time since of created a card that way and this is fantastic! Thank you for joining the Paper Craft Crew this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a sweet scene you've created for this kitty cat! I love the fun fold - whoever receives this card will be thrilled. Thank you for playing along with our Paper Craft Crew challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so so cute. Thanks for playing along with us at Crafty Animals. Lisa DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.