Pagina's

Condoleance

Ook in droevige tijden blijkt een zelfgemaakte kaart gewaardeerd te worden. Daarom ben ik aan de slag gegaan om 2 condoleancekaarten te maken. Ik heb daarvoor een oude stempel van stal gehaald: deze prachtige achtergrondstempel van Hero Arts. Bij beide kaarten heb ik eerst de achtergrond bewerkt met Distress Inkt en volgens de stempel ge-heat-embossed. Het lijken toch twee totaal andere kaarten door het kleurverschil, maar beiden vind ik erg gepast.


Gebruikte materialen
Hero Arts - S5316 Silhouette Grass
Joy! Crafts 6410/0012 Condoleance
WOW! Embossingpoeder
Distress Inkt

Bij De Egel is de uitdaging om een condoleancekaart te maken, dus daar wil ik dit tweetal aan mee laten doen. Fijne zondagavond nog!

8 opmerkingen:

  1. Twee heel mooie condoleancekaarten, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee heel mooie condoleancekaarten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige condoleancekaarten! Ze zullen vast en zeker erg gewaardeerd worden!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zowel de warme als koele kleurtjes zijn heel geslaagd als condoleancekaart, Marjolijn! Mooi gedaan hoor.
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De bovenste vind ik zoo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan Marjolein!! Ze zijn allebei goed gelukt. Fijn dat mensen in moeilijke tijden ze waarderen.
    Een heel fijn Hemelvaartsweekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.