Pagina's

M&M-challenge: Sketch

Mirjam koos deze maand de opdracht voor onze uitdaging en koos een leuke sketch uit. Ik koos ervoor om een kaart te maken met papier dat ik al lang heb liggen en waar ik nog maar weinig mee gemaakt heb, tot ik er laatst een projectje mee startte. Deze is nog niet helemaal klaar, dus die laat ik nog eens zien. Het mooie papier van Maja Design vond ik zeer geschikt voor deze zoetigheden op de kaart. 

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0193 Cirkels 2
Carlijn Design - CDSN-0208 A7 kaart + Envelop
Marianne Design Collectables - COL1528 Chocolates by Marleen
Marianne Design - CS1124 Vanuit het hart
Maja Design - Denim & Girls







5 opmerkingen:

  1. Hele mooie uitwerking van de schets !!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke sketch, leuk design papier heb je gebruikt en de bonbonnetjes zien er lekker uit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en de sketch goed uit gewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke sketch voor deze kaart. mooie papiertjes heb je gebruikt.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke sketch is het. Je kaart ermee is heel mooi! En dat komt ook door het prachtige papier.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.