Pagina's

ATC - Old MacDonald Had a Farm...

Toen ik de opdracht van deze ATC-swap bij op de Carlijn Design Creaties Facebookpagina hoorde, schoot direct "Old MacDonald Had a Farm" in mijn hoofd. Dat ging ik als inspiratie gebruiken voor deze swap met het thema "Boerderij (dieren)". Met de Hug-a-Lots en Hug-a-Lots Mini heb ik deze diertjes gemaakt. Even googelen naar hoe de Engelsen de dierengeluiden opschrijven, en deze woorden onder de dieren plaatsen. Ik was zo enthousiast dat ik er 5 heb gemaakt. Eentje extra om te ruilen.

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDJD-0033 Alfabet Jocelijne
Carlijn Design - CDJD-0034 Hug-A-Lots Jocelijne Design
Carlijn Design - CDJD-0043 Hug-a-Lots Mini Jocelijne Design
Carlijn Design - CDSN-0233 ATC Rechthoeken
Carlijn Design - CDST-0106 ATC Nederlands
Carlijn Design - CDSP-0001 Satin Holo Metallic Paper
 

Ik ben benieuwd naar wat de anderen in de swap hebben: ik ben benieuwd naar de post komende week!

7 opmerkingen:

  1. wat een leuke atc kaartjes met het leuke thema
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow, wat zijn ze leuk! Superleuk bedacht en mooi uitgevoerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig Marjolein.....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel! Nu zit ik met dat liedje in mijn hoofd!!! Maar schattige ATC's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave serie!! Zo'n leuk thema.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.