Pagina's

Kerstkaart week 11

En het is weer kerstkaartendonderdag bij mij en bij 52 Weeks to Christmas. Deze week de laatste kaart met het mooie blauwe kerstpapier van Echo Park Paper. Deze wil ik gaan versturen naar mensen die geen kerst vieren, maar aan wie ik het wel leuk vind om een kaartje te versturen. Ik heb op deze kaart Pinguïn Puck laten verschijnen op zijn slee, voor lekker veel ijspret.


Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0179 IJspret
Carlijn Design - CDSN-0193 Cirkels 2
Carlijn Design - CDSN-0194 A6 Banners
Carlijn Design - CDJD-0019 Pinguïn Puck Jocelijne
Carlijn Design - CDST-0091 Grote Teksten Kerst & Knuffel
Echo Park Paper Co - The Magic of Winter

Fijne donderdag!

16 opmerkingen:

  1. Een leuke winterse kaart, puck is een dotje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje!!
    Gezellig dat je er bij bent vandaag,
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje met die lieve Puck.
    Gezellig dat je er bij bent vandaag,
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het leuke dp en schattige pinguintje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke winterse kaart met de pinguïn. Leuk idee om zo toch een kaart te versturen met de feestdagen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd !!!!
    groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en schattig kaartje, Puck is een cutie en steelt de show!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schattig kaartje is dit.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi en schattig kaartje met de leuke pinquin erop.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi deze kaart in de blauwtinten.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart met die leuke pinguïn. Mooi zo in het blauw.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een goed en lief idee. Er zijn genoeg mensen die geen Kerst vieren. Het is een leukerd! En ja, ik heb datzelfde, dat ik moet goedkeuren. Bij sommige blogs staat dat er heel duidelijk bij als je een reactie schrijft, maar bij jou niet. Bij mij misschien ook wel niet, geen idee eigenlijk. Schrijf natuurlijk nooit een reactie bij mezelf;-)
    En ik kwam er net achter dat op sommige blogs mijn reactie niet verschijnt, terwijl ze goedkeuren niet aan hebben staan. Heel vreemd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk idee om iemand ijspret toe te wensen, Marjolein! Het is weer een prachtig kaartje!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie achtergrond en wat een schattige pinguïn op de slee!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.