Pagina's

Hoera een meisje

Het is de 10e van de maand en dat betekent dat er op het Kleuren met Potlodenblog een nieuwe challenge start. Ik mocht ditmaal een voorbeeld maken met een digi van onze nieuwe sponsor Rachelle Anne Miller. Ik bedacht me dat ik ooit (zeker wel 15 jaar geleden) eens een stempeltje van haar heb gehad. Zo leuk dat ze nu nog ontwerpt. Je kunt de hele maand meedoen met de challenge. Het thema is "alles mag", met als enige regel dat je moet kleuren met potloden. 

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDST-0082 Rompertje
Carlijn Design - CDSN-0213 A6 Rechthoeken 2
Marianne Design Craftables - CR1583 Slimline Gras Horizon Wolken
Distress Oxide Inkt 
Faber Castell Polychromos
Rozetinten: 123, 128, 129
Geel vleugels: 102, 105
Geel propeller: 107, 108
Bruin beer: 188,190 
Grijstinten: 230, 232, 233, 234

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk met die wolkenachtergrond, mooi kleurwerk 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke babykaart! Erg mooi ingekleurd. Het wolkenrandje langs de kaart maakt het helemaal af.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart geworden !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje is het!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.