Pagina's

Boekenlegger

De nieuwe boeken-collectable van Marianne Design, is helemaal op mijn lijf geschreven. Lezen doe ik namelijk ook erg graag dus ik wilde graag met de boeken aan de slag. Ik heb er in eerste instantie een boekenlegger mee gemaakt. Zo leuk hoe je de boeken heel verschillende kunt bewerken!


Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1529 Books by Marleen
Carlijn Design - CDSN-0129 Pensioen
Carlijn Design - CDST-0071 Pensioen
Echo Park Paper Co - It's Spring Time

Fijne avond!


5 opmerkingen:

  1. Superleuke boekenlegger!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een heel leuke boekenlegger, al zal hij het ook goed doen aan een bos bloemen of cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een toffe boekenlegger heb je gemaakt Marjolein!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie boekenlegger leuk voor iemand die graag leest
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave boekenlegger Marjolein!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.