Pagina's

Het is feest

Het is zaterdagavond; tijd voor mijn wekelijkse bijdrage voor Carlijn Design. Deze week is daar uiteraard het nieuwe specialty papier op te vinden, samen met een van de nieuwe wax zegel stempels. Ik heb allereerst met wit gestempeld, om daarna de envelop met hartjes uit te knippen. Daarna heb ik de solid stempel gepakt en in roze gestempeld. Door de achterkant van de envelop voorzichtig te verhitten heb ik de envelop weer op de solid zegel geplakt. 

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0201 A6 Rechthoek hartjes
Carlijn Design - CDSN-0216 Onderteksten
Carlijn Design - CDHF-0026 Onderteksten Gefeliciteerd
Carlijn Design - CDSP-0001 Satin Holo Metallic Paper
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9153 Sweet Romance
Carlijn Design - CDWX-0004 Wax melts 1 - Favorites
Carlijn Design - CDWX-0007 Wax melts 4 - Silver Shades
Carlijn Design - CDWX-0013 Waxzegel 1 - Solid
Carlijn Design - CDWX-0019 Waxzegel 7 - Happy mail 1

2 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje leuke met al die hartjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi en lief kaartje met de hartjes!!
    En die waxzegels zijn tof!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.