Pagina's

Zoveel kaarsjes

Ik mocht met deze leuke hot foil mal aan de slag om een voorbeeld te maken. Ik heb de mal gebruikt in combinatie met folie met een prisma-effect; als je deze in het licht legt, zie je in het folie de kleuren van de regenboog. Ik heb een gedeelte van de afdruk gebruikt op een mini slimline kaartje.

Gebruikte materialen
Spellbinders - Hot Foil Plate GLP-323, So many Candles
Carlijn Design - CDSN-0110 Mini Slimline Kaart + Envelop
Carlijn Design - CDSN-0163 Bedankjes Tags
Carlijn Design - CDST-0093 Outline Verjaardag


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje met deze techniek Marjolein!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooi effect !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was zeker leuk om elkaar in het echt te zien. Dat 'praat' wat anders op de blogs.
    Je kaart is erg leuk! Ik heb even gekeken bij Marieke op de beurs met de hotfoil demonstratie. Ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.