Pagina's

Vrolijk Pasen

Het is zaterdagavond, tijd voor mijn wekelijkse kaart voor Carlijn Design. Ik ben lekker aan de slag gegaan met de stempelset uit de nieuwste release: de Gnome Baby en Pasen. Met behulp van de bijpassende snijmallenset heb ik masks gemaakt van de eieren, paashaasoortjes en de zon. Nadat ik de eieren, oortjes en de zon met het maskingtape had afgedekt, heb ik de lucht kleur gegeven met behulp van het Sunburst-stencil en distress inkt. De tekststans bevindt zich ook in de nieuwste release: Vrolijk Pasen ei.

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0110 Mini Slimline Kaart + Envelop
Carlijn Design - CDSN-0211 Vrolijk Pasen ei
Carlijn Design - CDSC-0022 Stencil "Sunburst"
Carlijn Design - CDST-0098 Gnome baby & Pasen

6 opmerkingen:

  1. Zo leuk je nu ook in het echt gezien te hebben! Je zal wel moe geweest zijn!
    Je kaartje is erg leuk en vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de vrolijke kleurtjes en de leuke stempels
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een fleurige paaskaart Marjolein

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke, vrolijke paaskaart Marjolein.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super die frisse en vrolijke kleurtjes, past erg goed bij het onderwerp. Een heel mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent lekker bezig geweest met al die mooie nieuwe producten van Carlijn. Leuk!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.